duminică, 31 mai 2009

childhood


Si uite ca inca imi mai plac baloanele.. Inca imi mai place sa le inalt (asta dupa ce imi pun toate gandurile rele in ele). Inca mai cred in asta.. ca atunci cand eram mica. Inca imi mai este frica sa nu se sparga si sa tresar si ceilalti sa rada de mine.. N'am uitat sa rad in hohote, n'am uitat sa privesc visatoare spre primul balon, sa'l vad cum vine lenes spre mine.. N'am uitat sa ma joc, n'am uitat sa desenez pe asfalt, n'am uitat golurile din stomac de anul trecut, de la concert vama, cand puneam emotie si dorinta in fiecare cuvant, vers, refren , urland "Vreau sa traiesc pe o strada desenata de'un copil, sa fiu si eu un desen sub pasii mici ai fetei gri".
N'am uitat sa fiu copil..
N'am uitat cum tu imi amintesti asta: "La multsi ani, copila. Teiubesc:">"

Niciun comentariu: