duminică, 24 mai 2009

Poveste..


Cuvinte simple. Una sau doua propozitii si ultimul cuvant pe care ti'l spun cu o nerabdare care'mi arunca ochii pe foaia alba, curioasa sa vad ce scrii.. Ma abtin. O tarie dementiala. Ridic pixul si indoi hartia zambind. Eu am inceput jocul. apoi, e randul tau. Doar ultimul cuvant te invadeaza. E singurul pe care il stii.. Si scrii..Cuvinte simple. Una sau doua propozitii. Un zambet copilaros si o sclipire magica. Imi soptesti clar ultimul cuvant. Indoi foaia si e iarasi randul meu..Cuvinte simple. Una sau doua propozitii, dupa care urmezi iarasi tu, imediat ce indoi neindemanatic hartia. Cuvinte simple. Una sau doua propozitii..Poveste..

eu: O poveste de iubire.. o iubire copilareasca..
tu: O traire magica, deplina si doi copii.. se pierd in dorinta si se iubesc..
eu: Si se bucura de fiecare atingere, isi pun toate gandurile rele intr'un balon si'l inalta..
tu: si ramane doar dragostea lor mica pe care numai ei o inteleg. El o mangaie si ea tremura, ea il priveste si el roseste..
eu: Si se tin de mana, zambesc sincer si se analizeaza. Descopera, stiu si iubesc fiecare milimetru din ascunzisurile fiecaruia..
tu: O imobilitate tensionata te oboseste si'ti vine sa plangi..Ii atinge mana, se joaca cu degetele ei, i le atinge cu buzele si sufletul ei vibreaza..
eu: Se topesc intr'un sarut. Ii trezesc in fiecare dimineata aceleasi batai rapide alea inimii, acelasi suras, aceeasi respiratie.. aceeasi daruire, acelasi vis..
tu: Si nu inceteaza, si nu inceteaza, nu se mai opreste..este din c in ce mai mult.. Se pierd in noapte si ii acopera doar un cearceaf alb. In intuneric arde daruirea lor..
eu: Daruire, sete, trup, zmeu, iubire..Il asteapta acasa in acelasi pat care le zambeste in fiecare seara, in aceeasi camera pierduta si ratacita in acelasi ecou al iubirii..
tu: Ce te faci cand iubeste atat de tare incat.. doare> putea sa iubesti si mai tare.. Uneori sunt nesiguri, ezita, dar continua sa se amestece cu materia si cu esenta lor.. nu pot trai unul fara celalalt. Dar..
eu: Dar, dar, dar.. Totusi, dependenti de acelasi drog, traiesc, se amesteca, iubesc..

Niciun comentariu: