vineri, 8 mai 2009

Balada cioatei

Kiki, doar ti'am promis azi.. ce naiba?! Deci, fii atenta! Am ajuns acasa si hop ca am dat navala la cutiuta cu biletele. Stii tu..Vreau sa'ts spun ca acolo "Balada cioatei" fu in sigurantsa. Nah, cam de 2 ani isi duce traiul in chinuri groaznice, cumplite. A supravietsuit! Jooooy!!! So, m'am gandit sa o scot in lume.

Balada cioatei

Eu si rucsi stam pe o cioata
Dar cioata'i cam mica si cam expirata.
Nu te lua dupa noi daca vrei sa fii cul
Avem tot, aici, chiar daca'i mahmur..
Facem totul cum ne convine
Si daca nu ai cu cine, tine'o pentru tine.

Umila cioata priveste trist in departare
Si vede'un ciotoi cu mult mai mare
Se roaga si plange, cuprinsa de'amintiri
Dar minte si spune ca spatele'i de "vini"(whatever).

"Nu fi trista, mica cioata", zise marele ciotoi
"O sa ai si tu candva cat mine un coi".

Ai fost pupat, ai fost placut
Dar vremea ta a cam trecut
Si tu nu mai esti cul demult.
A fost o vreme cand bagai
Mana'n pantaloni si abia ca frecai
Cioata ta de Second Hand, de beat mort ce erai.

Totusi ti'a mai ramas ceva
Din bogatia aia a ta
Ai ramas cu negreata ta
Si tu continui sa te mandresti cu ea.

Insa cioata a cazut
Fiindca toamna a trecut.
Si tu stai cuprins de jena
Ca n'ai cui sa.. "in vena".


Thuamniii..Remember??:))

Niciun comentariu: