miercuri, 6 mai 2009

Beculets. Capitolul 1



Sunt lavinia si am o noua teorie!

Sunt marina si chiar gasesc "practica" teoria laviniei:d

Nu stiu de cand ii calareste ideea asta mintea. Cert e ca mi'a impartasit'o acum cateva zile, pe unul dintre holurile prietenoase ale "inaltsatorului" liceu in care ne ducem amandoua traiul. Vorbeam noi despre mici cacaturi pana am ajuns la un capitol destul de vast(sau nu), "baietsi". Ne impleticeam in replici "razaretse", imi mai spunea despre ea, cand, deodata, hop ca'mi vine cu noua ei teorie pe care, recunosc, nu o resping. Mi se pare chiar practica. Si pentru ca ati fost cumintsele, uite ca vine "sclipirea". Cand iti place de un tip, toata atentsia ta se indreapta asupra specimenului. Asa'i? Asa'i! Te framantsi, te impiedici ca sa'l faci sa se uite macar cu coada ochiului la tine, vorbesti tare fara sa'ts dai seama ca esti penibila etc etc etc(voi stiti mai bine). Ti se pare ca a venit in parc doar ca sa "va observatsi"(in momentul ala nu'i vezi potaia pe care a scos'o sa faca pipi), ca s'a intors pentru ca tu ai facut o gluma buna(cu toate ca in spatele tau e o dihanie de om care umbla in fundul gol). Ti se par multe. Asta pana cand te trezeste o palma a dracului de acra si esti dezamagita. Ajungi sa plangi doar pentru el, sa te doara cand il vezi cu alta, ajungi sa'l urasti pentru ca'l iubesti sau pentru ca'ti place. Nu mai bine iti plasezi tu felinarele pe..3 tipi, sa zicem, nu te implici foarte mult, pentru ca nah..acum sunt 3 "obiecte" in vizorul tau si, cand simti ca unul te dezamageste, suferi 1/3 din cat ai suferi doar pentru un singur tip. Nu e convenabil, fetelor? Versi lacrimi tot ca prosta, dar macar versi 1/3 si te framantsi la fel. Apoi iti trece mult mai repede decat in mod normal si te pregatesti de urmatoarea dezamagire.

Daca inca mai puteti face asta, dati'i bataie!!!

2 comentarii:

Lavinia spunea...

iti multumesc.
:)) simt in sfarsit ca ideile mele sunt apreciate si pot astfel sa scormonesc prin adancurile mintii mele alte teorii si chestii cu aplicatie mai mult mai sau mai putin practica care doamne ajuta! sa ne faca viata mai usoara.

Stef spunea...

normal! aici se aplica si merge destul de bine. we're getting used to it:)))