marți, 9 iunie 2009

Trai, nene! Trai!

E noapte. Mi'e frica. Da da. Mi'e frica sa inchid calculatorul si sa ma bag in pat. Cacat. Deci chiar mi'e frica. Serios. Spun asta dupa mai multe tentative de postare a mea in pat, de stationare acolo, de inchidere a ochilor si, daca nu cer prea mult, de scufundare in vis. Eroare. Asta n'a mers. Bun, imi storc creierii sa gasesc ceva.. realizabil in acest moment. Ascult muzica. Evoluam, evoluam.. Macar nu aud cum.. tuna?! Da da.. asa mi s'a dat de veste pe mess(persoane care sunt in aceeasi situatie ca mine). Joy! Asta chiar voiam sa aud. Ce'mi pot dori mai mult de'atat?! Sa socializez nu face bine la ora asta si nici macar n'am cu cine. Oricum n'am nevoie. Somn mi'ar cam fi.. chiar as dormi.. Doamne, cat e de ciudat sa vezi ca nici macar faza asta cu dormitu' nu tine de tine. Ce sa mai spunem de altele mai "zguduitoare"?!

Niciun comentariu: