duminică, 7 iunie 2009

..

Si unii dintre noi te'am cunoscut anul asta la mare.. 1 mai.. vama veche.. intr'o dimineatsa. Noi abia ajunsesem..
Mai exact, mergeam la granitsa cu bulgarii.. si hop ca mai era un grup cu noi.. prieteni de'ai lui kim, deci.. totu' foarte ok. Cum abia ne'am cunoscut, noi eram pe treaba noastra.. M'am intrebat tot drumul cum faci de esti asa hiperactiv.. Serios. Nu stiam cine esti, da' vedeam atata energie.. Alergai pe mijlocul strazii cu ghiozdanul in spate..
Abia in stuff ne'am prins de ce nu ai intrat in Bulgaria.. Eu una credeam ca ai mai mult de 17.. By the way, in stuff a fost dezmats total. Toti te'am placut, bai.. toti voiam sa te revedem, sa mai mergem in vama impreuna, sa venim la botosani la voi, sa ne faci sa radem si sa ne dai din energia ta..

A fost o singura data, dar de ajuns sa ne dam seama ca esti o persoana minunata.

Acum.. vrem doar sa ne zambesti..

Niciun comentariu: