marți, 23 iunie 2009

Intuitsie creatsa(la propriu).

Hee hee haha huhu:"> Misiune. Luare una bucata privire, dat un shut de ultim moment si aruncarea ei spre statia de taxiuri. Trecere ansambloasa (de ansamblu). Cercetare. Proces de fixare a felinarelor pe acel taxi. La volan, una bucata pereche de ochelari buniceshti indreptata spre un ziar frunzarit de o mana rasfoitoare(probabil de viitor bunic CUTE). Par alb.. tot bunicesc. Gata. Concluzie. Omulets (taximetrist) mai de incredere. Intuitsie creatsa.. tocmai ce va spuneam:">. Urc si spun "buna seara".
Vruuum vruuum vruuum.. lalalalalala. Mesaj. Dexter. vrum vruuum vruuum.
Asteptam restul si hop ca ma intreaba daca stiu bancul cu iarna. Nu'l stiam, dar am ras. Nu din politetse. Si mi'l spune "(iar n'a)m bani". Chiar daca e stupid, am ras. Avea voce de bunicuts CUTE. Apoi ma intreaba daca pe ala cu vara il stiu. Cu toata rusinea, i'am raspuns ca nu. Si'mi zice "si vara la fel". Chiar a fost cute.
Multsumesc "intuitsie creatsa" ca ai avut grija de mine si ca, datorita tsie, am ajuns safe acasa si.. m'am mai si familiarizat in ale bancurilor.

Niciun comentariu: