marți, 2 decembrie 2008

roar mrrr arrrr

Stii...bn ar fi sa te prinzi la lucruri subtile.Iti spun asta pentru ca nah..n-am ce face si-mi place sa manac kkt. Sa stii k te-am ales absolut la intamplare...pentru ca am incredere in tine si pentru ca nah..vreau sa-ti povestesc tocmai tie ceva ca sa mi spui ce parere ai...Nu ma intereseaza ca tu nu vrei sa afli probleme legate de existenta tipei/tipului asteia/astuia dar insist,vreau sa-ti spun asta pentru ca vreau sa-ti aflu neaparat parerea(de parca ar conta).Deci te-am ales absolut la intamplare...
So...am o prietena/prieten careia/caruia nu-i plac anumite lucruri la o persoana foarte apropiata ei..si na...de obicei tace,dar uneori mai apeleaza si la subtilitati in speranta k persoana respectiva o sa se prinda.Hmm..tu crezi k ar trebui sa fie mai direct/(a)?


Nu ti se pare mai ushor daca n-ai lua-o pe acolite?!:Bai putsoistule/putzoisto,vad ca nu prea le ai cu subtilitatile,asa ca m-am hotarat sa-ti spun in fata:esti un bou/o javra.

2 comentarii:

Mihaela spunea...

marinaaaa
ce s-o intamplat?
:)))
moama ce rea ai fooost...
:-s
ma sperii

Anonim spunea...

ce reu te-ai aprins!!!argggh.ce feroce esti.