sâmbătă, 6 decembrie 2008

heeey,dar noi ne cunoastem!!!!

Hey,cum naiba sa nu-ti amintesti de mine?!Hai ca de acum devine suparator si incep sa ma intreb daca nu cumva is eu stearsa de nu ma tii minte.Ne-am intalnit de atatea ori pe la mn pe la bloc...pe aleea decebal.Pfaii...imi amintesc cum a fost prima data cand ne-am vazut.Acum un an...ma duceam spre scoala intr-o dimineata si m-ai oprit:"Domnisoara,mi-e si jena sa va spun...imi mai trebuiesc 7 mii de lei pt o piesa la masina si nu am la mn...Imi puteti da dumneavoastra,va rog?".Aveai asa un aer de om la locul lui..te cam trada aspectul fizic,ce-i drept dar na...Eu chiar voiam sa te ajut dar nu aveam niciun leu in buzunar.Voiam sa ma duc acasa sa-ti aduc...mai bine ca n-am facut-o.Si am plecat..Dar stai,peste vreo doua zile iar ne intalnim...prin aceeasi zona,ca sa vezi...si-mi zici acelasi lucru...naiva naiva dar m-am prins eu care-i treaba.Ne mai intalnim si peste vreo doua saptamani...ca de obicei,in acelasi loc.Nu te-am mai vazut demult...dar uite ca azi,dupa vreun an ne revedem...ai schimbat locatia...de data asta,ma intrebi acelasi lucru prin fata pe la palace...ai mai modificat cate ceva..ai schimbat si tariful de la 7 mii la un leu...acum mi-ai specificat ce vrei sa cumperi..o garnitura.Eheheee,ce-mi venea sa te scuip...nush de ce n-am facut-o.Oricum era prima data cand m-am uitat la ochii tai..erau bulbucati de bautura si am inceput sa ma indoiesc de faptul ca puturosii ca tine se trag din maimute si nu din broaste.
Am o singura si mare intrebare:"Cum se face ca nu ma tii mine????

2 comentarii:

Anonim spunea...

mama mama,da ce rea ai devenit.de cand atata zaga?hrrr

Mihaela spunea...

tu nu esti marina :-s