marți, 3 noiembrie 2009

`totu' ok?`



De ceva timp n'am mai fost busita in felul asta de lacrimi nemernice de dor. Dorul ala ciudat care te cuprinde in conditsiile in care vezi persoana in fiecare zi. Dar uite ca azi nenorocitele m'au invadat intrerupandu'mi discursul meu sec (si profund in acelasi timp) despre relatsii and stuff. Iti insiram idei ce m'au tot calarit. Si ma ascultai asa cum o faci tu de obicei. Cald. Si'mi povesteai chestii mici. Dar stii ca eu le percep ca fiind de trei ori mai importante. Fiindca asa stii tu sa povestesti. Iti spuneam ca am crescut amandoua atat de mult.. Iar tu iti afundai gandurile in doua cuvinte rostite cu voce tare: vara trecuta. Am inceput sa rad si sa'ts amintesc cat de dor mi'era cand erai plecata. De cum itssi plangeam in telefon si voiam un hag si sa ma tsii in bratse. De cum itssi povesteam tot. De cum te ascultam. De cum abia asteptam sa te intorci. etc etc etc (is multe.) Stiu ca acum e doar o perioada si intseleg. Ts'am spus ca am doua chestii pentru care as da orice. Si esti una dintre ele. Imagineaza'ts ca pe aia creatsa o iubesc altfel decat pe tine:"> Stii si tu ca'i altfel de iubire. So.. Te ador. Mananc cacat. Te cel mai ador.

2 comentarii:

Kiki spunea...

esti smecheera dracusor;;)..:x

marina spunea...

:">