duminică, 15 noiembrie 2009

still a kid.

azi am dormit o groaza. cu aceeasi nesimtsire cu care obisnuiam odata. calduts, patuica:">. mi'am permis sa visez cat vreau eu. weirdo. secundele alea amarate in care visez ma pot face fericita toata ziua. si imi mai dau si sentimentul ca as fi visat toata noaptea sau.. in fine.. cat timp am dormit. anyway.. bullshit'uri.

Atentsie! vine perioada sensibiloasa. 1. nu vreau sa cresc si cacat. nu depinde de mine. si aici ma refer la varsta. adica ea ma sperie. ca handicapata si copil pot fi pana cand vreau eu. iar imi permit. 2. vine luna decembrie siii daaamn.. deja vad ca pana si mersul intr'un tramvai mult prea zgomotos si vai de mama lui are sa ma faca sa vad belefantsei roz, cai verzi pe peretsi si sa fiu al naibii de visatoare si sensibila si melancolica. plus ca astia vor sa fac 18.

vine craciunul. al doilea craciun. si ultimul in care ma lalai pe `o veste'am adus` in clasa si in care ne facem cadouri asa totsi. lalala. trecand peste, deja am inceput sa ma alint dlaguuuts, sa umblu la partea sensibila a prietenelor mele si sa le fac sa le urle hormonii in ele la gandul ca o sa ninga, ca o sa ne facem cadouri colorate, ca o sa fim copii, ca o sa tsipam, ca ne batem cu zapada, ca ca ca.. si si si he close to me:">

fuck! vama veche o pastrez pentru copii si nepotsi. ma trec fiorii si dracii la gandul ca am sa cresc si ca pe la 30-40 de ani, cand am sa ascult vama veche, am sa bocesc si am sa fiu sensibiloasa si am sa'mi amintesc de tot ce a insemnat vama veche pentru mine, de cum fiecare melodie imi amintea de ceva. cred ca atunci am sa cant "si'am sa'mi trag un glonts in cap". treaba asta ma deprima. rili.

am avut chef. sa subliniez, sa tai cuvinte. sa ma joc. sa scriu tampenii. blablabla'uri. Hai dezmats!
Ai pup iu!

2 comentarii:

Kim spunea...

mie chiar imi place sa ma plimb cu tranvaiul ... ma relaxeaza :D

marina spunea...

kim, incercam sa subliniez ca in luna decembrie sunt extrem de sensibila, ok?:)))

[îliiich'=))]