luni, 3 august 2009

multe.

in minutu' asta amarat, plictisita si vai de mama ei, marina isi doreste ceva. un cacat pentru voi. ceva pentru mine. as vrea sa simt ce simtseam acum 2 ani cand ascultam epilog-vama veche (acum, chiar acum, asta imi tsine urechile cascate). e ciudat. atunci, altsi scafandri, alta poveste si.. alt tremur (mica si visatoare.). si acum ma misca (si ma va misca mereu. nu ma las de vama veche. am zis), da' altfel. mi'e dor, ba. mi'e dor sa cantam asta la ora de muzica. sa ne imbratsisam in pauze, sa ne pupam. sa'mi spui "bubu", sa'mi spunetsi ca sunt matsaita, sa ma imitatsi. sa arunc sticla de suc din spatele clasei si sa te nimereasca pe tine, didi, si sa ma sperii cand vad ca ai cazut intre banci (si asta in a doua zi de scoala. cand era perioada de socializare, vorba aia.). sa aruncam cu hartii in ora de bio, sa'i dau caietu' meu roz unui omulets (baiat in toata firea) numai sa nu ia 4. sa ma prapadesc de ras cand tu cazi de pe scaun in ora, sa rad cu lacrimi si sa ma tsin cu mana de burta, da' sa nu fac nimic (cu toate ca's colega ta de banca). sa vina rucsi de pe celalat rand sa te ridice. sa ne punem foi pe spate si sa trecem pe rand pe la totsi sa ne scrie chestii. chestii dragutse la noi, care le plac. sa ne invartim cu ochii inchisi in mijlocul clasei, sa'i deschidem cand bate psiholoaga din palme si sa'i turuim/ insiram persoanei din fatsa noastra chestii despre ea. sa pufnim in ras la ora de dezbateri (dezbatere mare si pe nota. in fatsa clasei). sa vorbim ore in spatele clasei, stef. sa'mi povestesti chestii, sa mi te plangi, sa'ts plang si sa ma pupi pe frunte, sa ma iei in bratse. sa ne scriem biletsele.. sfintele biletsele. sa messuim pe foi, sa facem conferintsa in ore. sa ma gadili, kiki. o ora intreaga. sa ma treci in telefon "bob marley". sa cant red red wiiine la lucrare la latina, sa nu scriu nimic si sa facem lucrarea in grup. sa radem la teza la geografie cu lacrimi, sa incepem propozitsiile cu "inca din cele mai vechi timpuri" (ca sa aberam cu spor) si sa scriu o ultima propozitsie in lucrare "maslin. punct". sa mergem cu taxiul, sa stau in fatsa si sa scoata taximetristul un dildo albastru, iar eu sa bat in geam la omuletsi cand stam la semafor. Sa faci pipi, stef, si eu sa ma urc pe scara si sa simt ca aluneca pe gresie. sa tsip si tu sa razi de mine. sa mergem toate sa vedem cum face diana pipiloi. sa mancam pufuloi. sa'mi strigi in gura mare ca telefonul meu e cartof, rucsi. sa scrii "suga cuculum", sa faci poza in ora de romana si profa sa se crizeze. si sa'mi trimitsi asta prin bluetooth. sa ne aduci bobo de ziua copilului, didi. sa venim la tine de ziua ta si sa ne jucam cu baloaneee. sa plangem la 3 dimineatsa cand ne uitam la film, mela. si ar mai fi un car. va iubesc. zau.

Niciun comentariu: