luni, 10 august 2009

I(deci I)nca.




stiu ca si tie ts'e dor de noptsile de la stefana. stiu ca ai acelasi gol in stomac (senzatsia aia al naibii de ciudata) cand iti amintesti si de diminetsile alea. de cum ma tineai in bratse. de cum aveai grija de mine. si de cum eram toti patru. si radeam in hohote pana dimineatsa. si'mi spuneai "micutso" si "copila". si papam ciocolata si portocale si inghetsata. si radeam de tine ca ti'era frica de asha (ce'i drept, ditai cainele). siii..de cum ne'am facut amandoi coditse. si de cum ii rugai pe astia sa puna cargo- ziua vrajitoarelor ca te'am batut tot drumu' la cap. si de cum ne trezeam pe la amiaza si trebuia sa plecam. si afara era zapada. si era frig. si ma tsineai de mana. si cand ne sunau astia, disperatsi, ca le este dor de noi. si cand mergeam in kaze si ne faceam planuri ca o sa ne mutam in mansarda la stefana vara asta si ca apoi vom pleca la mare. ca vom sta acolo toata vacantsa. si ca vom face coditse impletite, bratsari, coditse colorate, dreaduri si tatuaje. si de cum dadeam numai noi din cap pe vitsa de vie la majorat si totsi ziceau ca suntem cute. si.. de cum faceai aceeasi glumitsa pe care eu o inghitseam mai mereu, aia cand ma speriai ca s'a intamplat ceva groaznic. ca nu stii daca sa'mi spui si ca ts'e frica sa nu ma supar. te uitai in ochii mei si'mi spuneai ca ma iubesti.. si eu iti saream in bratse..

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai scris asa de dulce:X