vineri, 17 octombrie 2008

Nebunie...

Nebunie...Te-ai gandit vreodata ca fiecare dintre noi este nebun in felul lui?Nu ti-a trecut niciodata prin cap sa te comporti doar pentru cateva momente ca un nebun sau sa te gandesti cum te-ar privi ceilalti daca ai fi unul?:))Poate pare ciudat,dar te-ar privi normal pentru ca unii nici macar nu si-ar da seama.Daca un nebun are "o capacitate" diferita sa i spunem(nu gasesc alt cuvant si acesta nu este tocmai potrivit) este aceea ca poate sa te convinga ca de fapt nu are nicio problema psihica.Nu este foarte greu sa-i cazi in plasa,dar nici nu pari total convins de faptul ca este chiar intreg la minte.Probabil acum te intrebi de ce spun ca nu esti total convins cu toate ca este foarte usor sa-i cazi in plasa?Ei bine,pentru ca aparent comportamentul lui este absolut normal.Atunci ce ar arata contrariul?Ce te-ar putea convinge ca ceva este in neregula?Hmm..ar putea fi chiar disperarea lui de a-ti demonstra ca nu este nebun.Parca asta ar fi singurul lui scop.
Asta te pune pe ganduri.Vrei sa cercetezi.Nu-ti ramane decat un lucru de facut:sa vorbesti cu el.Dar ce te faci?Un nebun stie sa se controleze foarte bine si nu recunoaste pentru nimic in lume ca ar avea probleme psihice.Este foarte calculat.Stiai asta;).Trebuie sa stii cum sa-l iei.Nu te uita asa la mine ca habar nu am.N-am scris chestia asta pentru ca as sti multe lucruri legate de aceasta problema.
Am scris pentru ca mi se pare interesant si pentru ca ma mai gandesc la chestii destul de ciudate,de exemplu ma gandesc cum as reactiona daca as avea in fata mea un nebun.Probabil i-as face jocul.Hm...mai intai ar trebui sa stiu cum.
N-am scris nimic concret pentru ca nu stiu.Mai mult ca sigur te intrebi de ce am mai scris.Ehh...am avut si eu o nebunie:d

Un comentariu:

Mihaela spunea...

esti ciudata :)))
dar nu sunt de acord cu teoria ta...
ce inseamna nebun pentru tine?
cine care nu este normal?
si atunci normal ce este?
e logic ca fiecare dintre noi este "nebun", pentru ca fiecare are ceva iesit din comun care il face diferit de tine, si de mine si de vecinul de la 3.
doar k unuii sunt mai "ciudati" ca altii... de parca "ciudat" ar insemna cu adevarat ceva...
intelegi?