miercuri, 22 octombrie 2008

"hello!sunt kiki si sunt fitsoasa!"

Uite ca a indraznit sa-mi spuna Pa!Dar inainte de asta a avut tupeul sa ma provoace sa scriu despre ea pe blog(kiki: te provoc la cv marina kiki: vad ca iti merge manutza bine bine kiki: scrie pe blog despre mn) Simte o super mega ultra cool nevoie de afirmare..hmm..o inteleg..ai sa intelegi si tu cand am sa te introduc intr-un univers cladit dintr-un munte de firimituri care reprezinta hrana necesara pentru infinitatea de fitze,fumuri,aere ce si-au facut cuib intr-o singura persoana...in universul ei,al unei pasarici care trebuie sa ciripeaca si sa si exprime unica si inegalabila ei dorintza de a bea......(suspans)..CAPPY:)))Acolo,la ea,in departari ascunse,fitzoase si figurante nu au cappy,asa k isi permite(ca doar are bani) sa si cumpere o sticla de suc de la chioscul de vis-a-vis de faimosul liceu"Emil Racovitsa" in care aceasta pipitza de bani gata este eleva,venind in fiecare zi cu un aer arogant si,evident,cu gandul ca trebuie sa se puna pe consumat apa,sapunul,hartia igienica,curentul si sa se bucure de toate conditziile pe care i le pune la dispozitie acest colegiu,deoarece stie ca s-ar putea sa nu aiba apa acasa,acolo pe strada barnova.Chiar daca a mai ramas pe fund doar o umila picatura de lichid galben(a aflat ca i se spune suc si stie ca'i de firma-cappy-) nu lasa niciun cos de gunoi sa se bucure de compania si prezentsa agreabila a acelui frumos ambalaj care are in bratsele sale silueta unei astfel de sticle.Daca crezi ca o lasa pe vreo banca sau aruncata in vreun colt al parcului in care isi duc traiul multzi racovitzisti inainte sau dupa ore,te inseliii.Ea vrea sa o ia acasa,asa goala cum e:)).
Dupa cum am spus la inceput,mi-a zis Pa cand eu incercam sa socializez cu ea pe messenger.Am ajuns la concluzia ca si eu trebuie sa-i spun Pa si sa ma retrag cu demnitate din universul care se invarte in jurul unei conversatii de messsenger care nu-si are rostul..E clar ca o fata ca mine nu poate sa socializeze cu o fitsoasa ca ea care nu-si poate duce aerele si simte nevoia sa bea cappy k sa i iasa fumurile prin bulbuci,prin bule...prin gaze...prin acid...Dada ..ai dreptate ...cappy e neacidulat...da ea de unde sa stii dak e locuitor al buciuuumului,al strazii barnova?:*:*:*
Am scris pentru ca m'ai provocat,pentru ca'ti place,pentru ca'mi place si pentru ca esti colega mea de banca,cea stresanta:*

Va urma..

Un comentariu:

Mihaela spunea...

da da da!
:))
dar ce comparatii faci...
gramada de firmituri...
eh...