luni, 27 decembrie 2010

ce fromoaxă exte veaţa când te trezeşti demeneaţa cu o femee`n pat.

Nas-I Can



N-ai idee cam cât entuziasm şi drăgălăşenie îţi împrăştii prin bucătărie când dau afară fumul de ţigară. Când stau acolo sus pe calorifer, sprijinită de geam şi cu picioarele pe masă (asta pentru că îmi permit. asta pentru că mă laşi. asta pentru că mă alintsi asa draguts) şi beau cafea şi distrug un Kent 8 sau un Kent Lung Gold, a doua variantă fiind achiziţionată la cererea ta.

Stai. Iar scriu anapoda si mă-ncurc în cuvinte nenorocite. Sunt nişte jigodii egoiste, apropo. Încerc să le pun în mii de feluri ca să zic exact care e şi cum stă treaba.

En fin.. Ziceam că de fiecare dată când stau căţărată acolo pe calorifer, lucrând de bună voie şi într-un mod încăpăţânat, dar serios, la treaba cu cancerul, zâmbesc. Da, băi, zâmbesc. Chit că vorbeşti la telefon ore în şir şi mă ignori aşa draguuuts, chit că îmi faci din manutsa, moment în care îmi puţin gîdili orgolilul că ma bagi in seamă, chit că stai să-mi înşiri toate replicile care ţi-au fost adresate şi care ţi s-au părut relevante, chit că ai urechile căscate, aşteptând cu nerăbdare să termin dracu` de vorbit despre tot felul de căcaturi, chit că-ţi bocesc câteva minute după care râd de două ori mai mult decât am bocit.


Aaah.. şi cafeaua aia de mi-o faci dimineaţa.. Daamn. Simt nevoia să rectific. Dimineţi la rând. Asta atunci când uit să mă duc acasă. Nu că mi-ar plăcea să stau cu tine. Doar că-mi place să o aud pe mama urzicată la telefon când urlă să-mi trimită bani să pun şi eu la întreţinere.

Chiar de-o dau în sensibilos, îţi mersi. că eşti acolo şi atunci când sunt iritată de la cel mai mic rahat. Şi când sunt ciufută dimineaţa. că mă trezeşti. Îţi mersi că-mi faci masaj şi că uiţi să schimbi muzica aia erotică nebună ca să visez eu nebuneli toată noaptea. Îţi mersi că mă alinţi şi urli-n gura mare că ţi-ai luat copil să-l creşti. Îţi mersi că mă spurci in tramvai când fac caterincă proastă şi vreau să-mi faci poze cu catselusi retardaţi. Îţi mersi că imi spui că sunt defectă şi distrusă. Îţi mersi că eşti de acord să-mi analizezi kinkioşenia şi să dezbatem chestii la nivel de hornăială. Îţi mersi că eşti horny atunci când sunt şi eu horny.

Aş avea o groază de înşirat. Ştii că şi că şi că.

La mults aaani, dărâmato. Teiubesc.

atamicăşivaidemamaei,marina.

Niciun comentariu: