miercuri, 8 septembrie 2010

hârtie (scrisă) de împăturit muntele.

Tu ai scris-o. Dar.. treaba ta. nu ştii ce vrei. şi ce? lasă-te purtat de.. el. de subsolul unui bar. şi-apoi de ţigări, de fum, de boala asta psihică, de superzgomot, de vocea ei, de amintiri derulănd, de vise ce smulg gratii, de dezamăgire, de dorinţă, de visare. de imagini ce te invadează si dispar. de ce-ţi doreşti să fii.

era un tip. lăsa fluturi morţi în pânze.
nu stia ce vroiau de la el
dar, defapt, el trăgea din pungă.
cum s-a dus, uite altul la fel.
tic tac tic tac. mor incet.
uite-o cum zambeste veşted.
totul dïspare. totul dispare.

Tu ai scris-o. ai vrut să faci istorie. şi să scrii. şi.. hârtie de împaturit muntele. calci superficial, urmărind paşi de ironie greţoasă. sânge albastru. minţi.

De ce minţi? ce ţi-am făcut? îmi dai senzaţia de deja-vu. unde ţi-e cruzimea? unde-ţi sunt 20 de primăveri? păstrează-ţi nebunia pentru altu. n-am de gând să mă înec.

în schimb, încurci aşternuturi străine. te scurgi în alcool şi-n cuvinte false. gândite.

spune-mi, în loc de suflet ce pun acum ?
am încercat să mă schimb, nu mai am cum
m-am pierdut pe drum şi vreau să ştiu,
oare-am să mai fiu vreodata cum vroiam să fiu ?


cu toate astea, ai făcut istorie. dar n-ai scris-o.. la semafor. în parcuri. la şcoală. în autobuz. în tramvaie. la trecerea de pieton. pe o piatră. pe o bordură. la mare. în cort. în baruri. la concerte. în pat. pe foi. în apă. în tren. desenând pe piele. lăsând.

varămaneoare?
ce-a mai rămas..

Niciun comentariu: