joi, 19 august 2010

favorite gaaame.



nu voiam decat sa`mi fumez tigara pe capatul ala de bordura, tinand sticla de pepsi intre picioare si tu sa stai langa mine. sa vorbim blabla`uri, gen la ce film ne uitam, care sparge mai repede semintele, care rade mai colorat. dar am inceput sa'ts povestesc. lucruri care`au fost ale mele. dadeam un aer comic, putin sictirit. n'apucasem sa`ts povestesc en detail. nu ne vedem prea des. incercam sa`mi ascund ura pe care o simt, sa`mi cenzurez privirea si sa`mi pastrez indiferenta. acum sunt iar pe pozitie. haine aruncate, ochelari, pepene rosu, un birou incarcat. camera dezordonata. hainele mele care zac prin colturi. pe jos. si muzica. muzica aia pe care ma legan prin casa. si pe care o iubesc. si totusi.. ma urasc ca o iubesc atat de tare. in ea e zambetul meu de altadata, cel de acum, sunt ei, e faptu` ca am crescut. e apropierea si tot ce'a fost sincer in mine, e ura si comportamentu' meu natural. frau liber naturii. zic, fac ceea ce simt. fara sa diger consecinte de rahat. m`ai invatat asta. sper sa uit. sa uit tot ce stiu de la tine si tot ce am preluat. nu vreau sa fiu ca tine. nu vreau sa fiu egoista. eu vreau sa iubesc. sincer, ma. asa cum.. uateva`.
ma dau cu oja. chiar aveam chef sa scriu. si mii de idei chiar. da' e ok. ma uit ca o proasta cum curge movu' pe unghii. m'am schimbat. nu mai plang si i just don`t give a damn. poate'ts mai povestesc maine. unghii afundate in movu` ala nebun si muzica. sliptait.

Niciun comentariu: