marți, 7 iulie 2009

Draga Polly McShane,

Avem ceva in comun. Eu nu am o capra (nici nu'mi doresc), insa am o prietena. Ii spun Schnitsie. Are strunga la dintsii de jos (stie ca'mi place:">). Rade pe infundate cand fac cate o glumitsa (si nu o face din politetse). Scoate limba prin gaura ca sa ma faca sa zambesc (suna kinki si nerealizabil, da' nu e. e cute. si e alta gaura). Cantam impreuna vama veche. Ii cant vitsa de vie. Se incapatsaneaza sa'mi tina urechile cascate, fredonand versuri pe care le mai "imbunatatseste"(dupa bunu'i plac), iar eu rad. "ha ha ha.Despot wannabe". Vad ca o ia pe aratura. Ma crede cand ii spun ca norul ala seamana cu un leu si ca ii vad si cucul (cu toate ca ea vede numai masculul feroce fara alte partsi ale corpului:">). O ardem visator cand in altsi doi nori vedem un barbat si o mujer, unul peste altul, tinandu'se in bratse. Joaca cinstit cand inchidem ochii si ne imaginam marea, ascultam vantul. Ne amuzam teribil cand trece cate o masina care da afara de prea multe manele si noi ne stapanim greatsa zicand ca e un cocalar din costinesti (asta nu'i schimba eticheta si nu'l scuza , da' iar am ajuns la mare). Pufneste in ras cand ii povestesc cacaturile mele (care se vor si sunt luate in serios) si zic "M'am saturat. M'aaam saturat." O da peste cap modul in care o spun (fix inceputul de la "ana"-vama veche). O fac fara nicio intentsie. Promit! Ma pupa pe frunte cand sunt suparata si ma ia in bratse si are grija de mine.
Ar mai fi o groaza de insirat.. da'.. adehashde.. remember?:)) le tsin pentru mine, pentru tine, pentru noi.

Ocelmaiiubesc pe Schnitsie. Asa sa stii.


Semnat: a ta mica si vai de mama ei, holbatoare la copiii de la 402, marina.

Niciun comentariu: