miercuri, 22 aprilie 2009

visare..






"Ar putea sa fie plaja..somnului de dupa pranz Zona sufletelor noastre...fara acces pentru turisti Fara zgomotul vietii...cu orice pret Ti-as aprinde eu tigara...cu o lupa de citit Soarele iti incalzeste trupul...pentru seara ce vine In curand o sa arzi toata noaptea piele de foc Undeva prin Vama....cand betivii dorm Soarele rasare..ne vede impreuna si parca s'ar ascunde sa nu deranjeze dar nici el n-are somn Expozitia mea de scoici...cu vanzare pe sarut De la noua pan' la sase tin deschis Sau vrei sa-nnotam catre spuma din zare? Am sa intru-n tine si-am sa cad in gol Tremur tot si imi vine sa plang Cum sa ametesti de la un sarut ?! Limbile noastre danseaza pe cer.. Iubito tu imi dai mai mult decat cer... Sanii tai arsi imi strivesc inima...Iubito unde duce iubirea ta Undeva in Vama cand betivii dorm In ultimul cort e inca linïste..."

Niciun comentariu: